·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Kasım 2021 13:10 Veronika..
Bu kitabı okumak gereksiz yere uzun sürdü benim için. Aslında güzel ve gayet sürükleyiciydi ama ben elime almak istemedim. Yirmili yaşlarında bir kızın intiharı sonrası başından geçenleri konu alan güzel bir kitap.