·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Kasım 2021 21:52 1.kitabi okumaya başlarken çok itici gelmişti aslında bitiremeyeceğimi sanıp üzülmüştüm. Şimdi 2.kitabi bitirdim ve 3. Kitaba başlamak için sabırsızlanıyorum. O kadar akıcı o kadar samimi bir dille yazılmış ki çoğu zaman kendi yaşamınızın içinden alıntılar yapılmış gibi hissediyorsunuz.