8/10
·219 syf.··
Beğendi
·
2021 47. kitabı
Sade ve Güzel.. Okumalısınız.. Okumalıyız.. Ben çok beğendim. Atsız Ata'yı güzel anlatmış. Bilgi içeren bir kitap. Beğendim.. Yatmak yok, okumaya devam..
Nihal AtsızFerit Erden Boray · Erasmus Yayınları · 20188 okunma
·
75 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.