Puan vermedi·64 syf.····Okunma: 19 Kasım 2021 08:29 Kısa bir kitap ama derin bir anlatım.Kitabın konusu,kadınların kendi içlerinde yaşadığı sıkıntıları,hayallerini ve arzularını birbirleriyle paylaştıkları mektuplardan oluşuyor.Ayrıca dönemin eğitim konusuna,kadınların ekonomik özgürlüğüne sahip olması gerektiğinden bahsediliyor.Bu kitapta birkaç arkadaşın ve kız kardeşlerin aşk ve evlilik sorunlarına değindiği, daha iyi bir yaşam sürmek adına izdivaç kararı almanın nasıl olumsuz sonuçlar doğurduğunu gösteriyor bizlere.Ben bu kitap üzerinde çok düşündüm Ve kadınların hala kendini savunmadığını,toplumda söz hakkının olmadığı ataerkil bir toplumda yaşıyoruz.Bu durumlar canımı sıksada kitabı çok severek okudum herkesin okumasını tavsiye ederim.Dili sade ve çok akıcı bir kitap.