Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 20 Kasım 2021 23:28 Guzel bir gençlik romanı. Ben ikisinide bitirdim sardıgi ve merak ettiğim icin. Ama 2.kitap kendini cok tekrar etmis baş karakter. Iyi bi okur icin 30dan sonra bence cok da biseyler katacak bi kitap değil sadece uzun bir öykü gibi. Ama genç yazarın emegine saglik tabi.