Puan vermedi·100 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Kasım 2021 10:04 Tolstoy ölümü anlatmak için sanki cenaze evinde ölen kişinin ardından yapılmış bir sohbeti aktarırcasına temiz bir dille her açıdan ölümü ele almış. Öldükten sonra çevreniz için ne kadar kıymetsiz ve sanki hiç dünyaya gelmemiş gibi değersizleştiğiniz gerçeğini hissedeceksiniz. Tüm aile, aile dediğiniz dostlar cenazenize sorumluluklarını yerine getirmek için katılacak ve hayatlarına devam edecekler. Bu durum hiç kimsenin düşünmek istemediği acı bir gerçek oysaki. Daha sonra ölümü hissettikçe farkında olmasak da ölümün içine kendimizi nasıl çektiğimizi okudukça anlayacaksınız. Sadece bir an “Acaba bu ölüm mü?” korkusu ve hiç sizi terk etmeyen bu düşünce nasıl oluyor da bir an bile peşimizi bırakmadan herkesin bildiği o sonu bize yaşatıyor. Okunması gereken psikolojik durum tespitleriyle başarılı kısa bir roman.