·224 syf.····Okunma: 21 Kasım 2021 22:34 Bu kitabı hem Ahmet Ümit’e hayranlığım hem de tasarımını çok beğendiğim için almıştım. Komiser Nevzat’tan bahsetmiyorum hiç.
Kitabımızda 3 tane hikaye mevcut. Her hikayede baş kahramanlarımız aynı; Komiser Ali, Komiser Nevzat ve Kriminolog Zeynep. Her hikayede toplumumuza ışık tutulmuş; töreden eşcinselliğe, kabadayılıktan psikopatlığa…
Gerçekten beğendiğim bir kitap oldu ki asla şüphem de yoktu :d Bu arada en çok Ali’nin asabiliklerine güldüm hatta kahkaha attığım bile oldu. Polisiye-cinayet sevenlerin okuması gerektiğini düşünüyorum.