My Friend 25.11.2019~25.11.2021
25.11.2019 Zamanında benim yanımdan hiç ayrılmıyordu...Her zaman arkama sığınıyordu...Dertleri,üzüntüleri, yalnışları,mutlulukları olduğu zaman ilk Bana koşardı...Her sırrını en derinliyine kadar bana anlatmak için gelirdi ve anlatırdı...Amma şimdi ikimizde değiştik........O yeni birini gördü ve Arkasına bakmadan koştu... 25.11.2021 Günlerden gine Her zaman ki gibi stressli bir gün idi...Sınfa girdikden 12 dakika sonra o geldi...Amma nasıl mı geldi? Apar topar eşyaların koyub koşarak çıktı sınıfdan...Ben pek de Takmadım...Belki sevgilisinin yanındadır diye...Işte 3 ders böyle gitdi ...Koşarak çıka koşarak gele...Nedense bir anlam veremedim...Zil çaldı .3 cü ders bitdi ... Ve Her saatdakı gibi gine koşdu ... Tarih dersini tekrar ediyordum ki ingilis dili öğretmenim cevaplı test istemişdi... Şansa bak ki yalnız onda var idi..Ben de ondan izin almak için yanına gelirken durdum... Çünki ..... Çünki 2 yıl önceki görüntünün aynısını bu gün de gördüm sadece +1 daha var idi..Önceler sevdiğini söyleyemediyi erkek şimdi onun sevgilisi idi... Kendimi toparlayıb yanına gitdim...Amma nedense Bana digerleri bir qarip bakıyorlardır...Sanki içlerin de kin ya da nefret varmış gibi...O öğretmene testi verirken Ben de kitabı bağladım...Ne de olsa artık kaç kere tekrarlayırsan tekrar et o manzara aklımdayken hiç bir bilgi Kafamda oturmuyordu.... Işin kötü yanları o oldu ki güne Yağmurlu hava da beklemek başladı .Bu benim rn sevdiğim şey idi ...Çünki inanıyordum ki şans getirecek diye o yüzden Buds ları kulaklarıma takdım ve RM "forever rain" ve BTS "Rain" şarkılarını tüm yol boyu dinledim .... Amma okuldayken arkadaşlar tarafından dışlandığımı artık anladım... ve Bana söylefikleri şey ise "Her zaman ki gibi değilsin .Sen artık her kesden soğuksun" Ve bir de onun beni yanında aparırken arkada burakması............... Bir şeyi çok iyi anladım...Küçük mutsuzluklar büyük hayal kırıklklarını yaradıyor..... ~●White Leo○ günlüyünden
··3 alıntı·
626 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Senin adına üzüldüm ama eminim ki çok yakında harika bir dostun olacak..🌼💌
●White Leo○
Gönderi Sahibi
💙💛💜🌃
İnan bana herşey elbet duzelcek insanlar çok garip varlıklar bence ve herkes değse bilir bende değiştim herkes değişti sen üzülme gerisi hallolur
●White Leo○
Gönderi Sahibi
Umarim öyle olur
Lan onlar yerine çok olmayı isterdim snen kıymartini bilmeyen şerefsizler
●White Leo○
Gönderi Sahibi
Çileyyiimmm🍓🍓🍓
Allah için Türkçe de "ğ" harfi olduğundan haberin var mı ya
●White Leo○
Gönderi Sahibi
Tskler 💜