5/10
·576 syf.··
2021 56. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 27 Kasım 2021 09:54
Herkese tekrardan merhabalar. Bu kitabı gerçekten uzun bir sürede bitirdim. Biraz da bu hafta sınavlarım olması etkiledi bunu. Şimdi kitapla ilgili düşüncelerime geçeceğim. Öncelikle bu kitapta karakterleri biraz daha iyi tanıdık bununla ilgili bir problem yoktu. Diğer kitapta da olduğunu düşündüğüm gereksiz tekrar ve betimlemeler bu kitapta da vardı ve bu yine sıktı. Kitaptaki ilerleyiş yavaştı ve bence bu da okuru sıkıyordu. İkinci kitap olmasına rağmen sonunda olan küçük bir olay haricinde neredeyse olay bile yoktu. Kitap boyunca olaysız bir şekilde sadece karakterlerin iç dünyasını vb.şeyleri okumak cidden sıkıcıydı. Bu seriye gerçekten çok umutla başlamıştım çünkü herkes çok güzel, mükemmel, kesin okuyun, çok iyi bir evren diye yorumlar yapıyordu ve iyi olacağını düşünüyordum. Bu yüzden almıştım zaten. Ama kesinlikle abartıldığını düşünüyorum. İlk kitabı okuduktan sonra belki giriş kitabı diye böyledir diye düşünerek umudumu kırmamıştım. Ama ikinci kitapta aynıydı yani. Okumak isteyen okusun, seven sevsin saygım sonsuz buna lafım yok zaten. Ama ben beğenmedim ve gereksiz abartıldığını düşünüyorum. Tavsiye eder miyim?hayır. Bir dahaki kitabı çıkınca okur muyum?belki. Ama genel anlamda zaman kaybıydı. Herkese iyi okumalar.
İçinde Bir Sen - 2Binnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20212,029 okunma
·
249 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.