Puan vermedi·72 syf.··Beğendi
· Bu eseri sadece edebiyat/şiir/deneme okurlarına tavsiye edebilirim.
İçeriği kendi kafesine hapsolmuş herkesi konu alıyor. Ve yine içindeydim. Aç sırtlanlarla beraber…
Hüznüm böyle yansıdı.
Bu eser kahraman’ı tazeledi
Teşekkürler