·440 syf.····Okunma: 02 Aralık 2021 21:51 Herkese merhabalar! Caraval'ı çok uzun bir süredir okumak istiyordum ve 3 aydır kitaplığımdaydı. Çok umutlu olduğum bir kitaptı ve beklentimi karşıladı.
Çok fazla anlatabileceğim bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Çünkü olay içinde olay döngüsü vardı. Her şey düşündüğünüzden farklı çıkıyor.
Kitap çok akıcıydı o kadar hızlı okunuyorki anlatamam. Kitap karakterlerinin oluşumu ve gelişimi de çok iyi olmuştu şahsen. Kurgu bakımından çok iyiydi. Bir kitaptan beklentim neyse onu tamamen karşıladı.
Tavsiye ederim, bu tür şeyleri seviyorsanız kesin okuyun. Herkese iyi okumalar.