Yeni bir kitap. (2017 şubat)
Julia'nın başına gelen ve içinden çıkmaya çalıştığı olaylar zinciri... Okurken kendinizi onun yerine koyup ben olsam ne yapardım diyorsunuz geriliyorsunuz daha çok okumak istiyorsunuz. Anlatımı akıcı güzel bir dille yazılmış hiç sıkmadan sona getiriyor. Tavsiye ediyorum mutlaka beğeneceksiniz.