Puan vermedi·320 syf.··
2021 173. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Aralık 2021 14:59
Kitap hakkında ne diyeceğimi bilmiyorum okurken sanki entrikalı ve baya sinir bozucu bir dizi izliyormuş gibi hissettim. Kötü değildi ama çokta iyide değildi kesinlikle hemen bitirilecek tarz da ve yazarın yazım dili akıcı olması güzeldi hemen bitirilebilecek türde. Şans verirseniz belki hoşunuza gider sonuçta herkesin zevki aynı değildir. Erkek kardeşlerin (hepsi tam pislik özellikle ismi lazım değil baş karakter) ella'nin üstüne bu kadar gitmesi ayrı bir durumdu Brooke tam bir gıcık resmen (ona baya gıcık oldum) hatta kitabın içine girip onu öldürmek geldi içimden. Bir de üvey kardeş olup bir şeyler yapmaları beni rahatsız etmedi sonuçta öz kardeş değillerdi 'degillerdi demi ama.' En çok sinir olduğum diğer kısımsa Ella annesi ölüp tek kalınca güçlü olması ve ayakta durması ama bir oğlan çocuğu yüzünden yerle bir olması neden yani neden? Ve evet doğrudur bütün gıcık karakterler toplanmış bu kitap'a gelmiş gibi iyiler yok değildi vardı ama yok denilecek kadar azdı.
Kağıt PrensesErin Watt · Yabancı Yayınevi · 20211,196 okunma
·
2.120 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.