·320 syf.····Okunma: 04 Aralık 2021 00:00 İlk kitabı okuduğum zaman güzel bir kitap olarak kalmıştı zihnimde fakat 2.kitaba başladığım zaman sayfalar ilerledikçe ne okuyorum ben ya diye diye zar zor bitirmeye calistim. Saçma siyasi argümanlarla donatılmış, sokaktaki dayıların diliyle yazılmış gibi bir kitap. Sürekli aynı seyleri okuyup dinlemekten gına geldi. Kitabi hiç beğenmedim çok kötü bir kitaptı. 3.kitabı okumayacağım