Puan vermedi·56 syf.··
Beğendi
·
2021 35. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 04 Aralık 2021 20:12
Bir kitaba daha kalbimi verdim. Kısa ama şu kısacık kitaba bir dünya şey sığdırmış yazarımız.Kitap insana ciddi bir aydınlık getiriyor umarım bunun etkisi hiç geçmez. Çünkü okuduktan sonra yaptıklarımı ve yapmadıklarımi sorgulama gereği duydum. Kitap erdem,bilgelik,adalet üzerine yazılmış. Bazı kitaplar sadece okunur sizden bir şey almazlar veya çok bir şey katmazlar.Bu kitabın size bir şeyler katacağından emin olabilirsiniz.Mutlaka okunması gereken bir kitap. İyi okumalar kitap avcıları... #Alıntı# "Ayaklarımız toprağa zincirli ve eylemlerimiz ebedi yasalara bağlı.Eylemsizlikte bir eylemdir.İster iyi ,ister kötü olsun..."
Virata ya da Ölümsüz Bir Kardeşin GözleriStefan Zweig · Maviçatı Yayınları · 20175,9bin okunma
·
215 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.