Puan vermedi·664 syf.··Beğendi
· Charlotte Brontë'nin yumuşak ve detaylı anlatımı sayesinde her sayfasını zihnimde canlardırıp arka fona müzikler yerleştirdiğim dizi tadında bir maceraya atıldım.
En sevdiğim yanı karakterlerinin kullandığı yüz ifadelerini çok iyi yorumlayıp okura aktarabilmesiydi.
Okurken hayran olduğum diğer kısım da karakterlerinin gözlerine odaklanıp neler hissettiğini ince ince anlatmasıydı. Beni çok etkiledi açıkçası ve günlük hayatta insanların gözlerine eskisi kadar odaklanmadığımı farkettim.
Önceden insanlarda en dikkat ettiğim şey gözlerinin ne anlattığıydı. Onlara bakar ve gerçekten ne hissettiğini hissederdim. Şimdi neden bu kadar odaklanmadığımı düşündüren bir kitap oldu. :)