Uzun zamandır beni içine alacak bir metin arıyordum.Yazara, burada okuduğum yorumlar vesilesi ile ulaştım. Kitapta beni etkileyen, duyguların bir kuyumcu terazisi hassasiyeti ile ifade edilişi idi. Ne bir eksik ne bir fazla. Öykünün kurgusu, sadeliği ve tesiri beni ziyadesi ile etkiledi. Nasıl olur da bugüne kadar okumamışım diye yazara karşı vicdanen bir eziklik hissettim. Toplumsal sorunlara karşı tutumu ve bireyi bu sorunların karşısında şefkatle ele alışı ben de çok yukarıda, insanoğlu için titreyen bir kalbin tesirini, evrensel ölçekte bir yazarın izlerini bıraktı.
Diğer kitapları ile tanışmak için sabırsızlanıyorum.
Teşekkür ederim.