·712 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Kasım 2021 16:38 Amerikan Tanrıları/Neil Gaiman #kitapyorumu #kitapönerisi #neilgaiman
Kitabın kurgusu hem çok merak uyandırıcı hem de okuması aşırı zorlayıcıydı. O kadar çok detay bulunduruyor ki kesinlikle boş bir zamanda sakin bir kafa ile detaylıca okunmalı.
Fantastik bir eser olarak Sandman dışında Neil Gaiman'ın en iyi eseriydi diyebilirim. Hali hazırda mitolojiye hayran biri olarak Amerikan Tanrıları'nı beğenmemem çok zor bir ihtimaldi.
Çok fazla karakteri bulunduran bir eser. Bu yüzden çok zorlayıcı yapabiliyor kurguyu. Daha fazla karakterleri tanımak isterdim doğrusu. Çok fazla aksiyon bulunmuyor. Romanda karakterlerin iyi betimlenmesi nedeniyle karakterlerle daha fazla vakit geçirmek daha çok tanımak istiyorsunuz.