10/10
·217 syf.··
Beğendi
·
2021 38. kitabı
Barlas Beyoğlu sanırım okuduğum en nezih en saygılı karakterlerden biri. Her bir sayfa diğer sayfayı çevirmeye teşvik ettiği için zevkli bir okuma oldu. Kısaca konusuna değinmem gerekirse; Barlas anne ve babasını yeni kaybetmiş, bunun yasını tutan beş parasız bir adam. Çoğu kez intihardan dönmesini ve başka kimsesinin kalmaması da cabası . Birçok işe başvurmuş fakat hiçbirinden geri dönüt alamamıştır. Barlas, İşletme üçüncü sınıfta okulu bırakmak zorunda kaldığı için iş bulması haliyle zorlaşıyor. Üstelik sürekli başvurup her seferinde geri dönüt alamadığı için hayattan umudunu yitirmeye başlıyor. Barlas'a içim gidiyor, o satırları okurken midemde bir yumru vardı . Ama umudu komşusu Nurdan Hanım sayesinde yeniden filizlenmeye başlıyor ve burda ne kadar mahcup olsa bile o kadar çok sevinmişti ki, bu sevinci taa kalbimde hissettim. Tabi bir de yalnızca sesini duyup aşık olduğu Büşra'mız var. Yaa ben Büşra'ya bayıldım️. Ama olaylar burda bitmiyor ve ortaya bir de mektup çıkıyor. Meğersem bizim Barlas, bunca zaman yanlış insanları anne-baba bilmiş. İşin iç yüzü çok farklıydı ve o mektubu okurken içim parçalandı. Böyle basit satırlar gibi görünse de gerçekten can yakıyor. Barlas'ın içi paramparça olsa bile o dik, kendinden taviz vermeyen duruşu kendine hayran bıraktırdı. Büşra ile olanları ise tek bir kelime ile özetleyecek olursak ben buna, "Naiflik," derim. Yazar aşkın derinliğini o kadar güzel satırlara dökmüş ki... Kitap sanki sözlükte ki "saygı" ve "sevgi" kelimelerinin tanımı gibiydi. Kitabı sevmemin nedeni de bu zaten. MUTLAKA OKUMALISINIZ! Puan: 5/5 ⭐⭐⭐⭐⭐
Bize Kalan?SefirBey · Dorlion Yayınevi · 2021111 okunma
·
75 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.