Ne Diyelim;
"Küçükken Küseceksen Oynama Derdik. Şimdi BIRAKACAKSAN SEVME Mi Diyelim?"
··2 alıntı·
756 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gideceksen gelme...😔