Türk'ün çektiği sıkıntıları bir kez daha hatırlatan güzel kitaplardan birisi oldu. Kitapta dokuz hikaye yer alıyor ancak beni en çok etkileyen "Emin Dede" ve kitabın da ismi olan "Topal Asker" oldu. Kitabı okurken yer yer heyecanlandığım ve hemen diğer sayfasına çevirmek istediğim yerler oldu. Kitabı okumama ve kütüphaneme kazandıran Kitap Şuuru ve OĞUZHAN SAYGILI teşekkür ederim.