Puan vermedi·124 syf.····Okunma: 10 Aralık 2021 21:10 Aykut Ertuğrul öyküleri okumayı seviyorum ama bu kitabında 2 öykü haricinde diğerlerini sevmedim ve anlayamadım. Ya yazış şekli ya da anlatımı nbana bayağı uzak geldi. Hatta belli bölümler de sıkıldığım dahi oldu maalesef .
Yine de Aykut Ertuğrul okumaktan vazgeçmeyeceğim tabi ve sıra da olan son kitabını da yakın zaman da okuyacağım.
Veeeeee "kelimeler ve şeyler "programını da izlemeye de devam tabiki...