6/10
·672 syf.··
2021 71. kitabı
Herkese merhaba öncelikle. uzun zaman sonra bir kitap incelemesi yazdığım için çok heyecanlıyım. bugün sosyal medyada herkesin dilinden düşüremediği kitap olan Lordlar ve Varisler kitabını inceleyeceğim. İlk olarak şunu söylemek istiyorum aşırı popüler olan şeyler bana nedense samimi gelmiyor bu kitapta benim için öyleydi. Kitap kötü değildi ama çok iyi olduğunu düşünmüyorum. Kurgusu sağlam bir kitap, karakterler ile sönmüştü. Nova karakteri kitabın baş karakteri olan kızımız ve okurken kendisine karşı her sayfada tahammül seviyemi yitirdim sürekli "ben deliyim benim, her şey istediğim gibi olacak" tavırları kitabı bitirmeme hiçte yardımcı olmadı ve Nova hangi lordlar olacağına bir türlü karar veremiyor sinir krizi geçirecektim . Kitapta bir ara arka arkaya 5 sayfa boyunca novanın deli olduğuna karşı söylemler okuyoruz. Kitabın dünyası betimlemeler çok hoşuma gitti aynı zamanda kitabın tasarımına da bayıldığımı söylemeden geçmek istemiyorum. Benim için kitapta en büyük sorun karakterler ile bağ kuramamak, Novanın hararetleri ve davranışlarıydı. Yazar zeki ve güçlü karakter yazacağım diye çırpınmış. Genel hatlarıyla kitaba çokta bayılmadım dediklerime katılmayacak bir çok kişi olacaktır ancak bunlar benim görüşlerim.
Lordlar ve VarislerN. G. Kabal · Martı Yayınları · 202210,3bin okunma
·
454 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.