Ara ara çocuk kitaplarına da ilgi duyup okuyorum. Kaldı ki ismi ve kapağıyla merakımı cezbeden bu kitabı okumamak olmazdı. Üstelik sevgili yazar Ömür Kurt'un yazılarını severek takip ettiğim düşünülürse.
Kitap Tamircisi kitabı, çocuk edebiyatı kategorisinde bir kitap olmasına rağmen içerisinde barındırdığı mesajlar bakımından küçük büyük herkesin severek okuyacağı bir kitap olmuş.
Yazar, kitap tamircisi olan Muhsin Dede'nin gözünden doğaya ve insanlığa karşı her sayfası anlamlı,neredeyse her satırının altı çizilesi, mesajlar içeren güzel bir kitap yazmış.
Ayrıca çocuklar okurken zorlanmasın diye eski kelimelerin anlamlarını da dipnot olarak düşmüş.
Ve kitabı daha cazip kılmak için görseller de kullanılmış.
Kısacası ben kitabı çok beğendim. Küçük-büyük herkesin okumasını tavsiye ederim.
Ve son olarak sizler için bir alıntı paylaşıp, yorumumu noktalıyorum.
#alıntı
"İnsan vicdandır. Eğer bir yürekte vicdan varsa o insandır."
Sevgiler.