Yapılan kötülüklerden
Allah ın emretmediği yasakladığı bu suçları işleyenlerin yapanların ceheneminde cezalandırdığı. ve bu günahların aksini yüzlerce ayete hadiste tavsiye etiği . Kötü İnsanların kendi menfaatleri arzuları için yaptığı kötü sapık işler için
(Allah a savaş açmak ne kadar mantıklı olabilir )
(Diyor ki size gerçekten büyük öğretmen olmaya geldim. ve neyi doğru olduğunu hissediyorsanız onu yapmanız dır okadar )
Bunu insanlara teklif edemesiniz ederseniz kadınlar öldürülür çocuklar yetim kalır çocuklara tecavüz uğrar ne için mi birilerinin menfati arzuları doğruları için
Din dünyaya acı ve ıstırap getirmedi hiç bir din kötüllüğü emretmedi yine dindarlar menfatleri için bir birlerine savaş açtılar (bütün kötülüklerin anası insan kaynaklıdır din değil)
Özgürlüğü sınırlandırıcı hiçbir yasa yoktur diyor.
(Bütün bencil güçlü sapık ruhların özgür bırakmak manasına gelir)
(Yargılayan bir ALLAHA inanmıyorsan.) kötülük yapan tacizci tecavüzcü katliamcı insanların yargılanmayacağına inanıyorsun dur. buna inanıyorsanız sizce adaletsizlik Allah'ın sıfatlarından biri olabilir mi
Ve bu kitabın amacı tanrıyı küçümsemek aciz göstermek hataları kusurları yüklemek ve sonrasında Allah'ı insanların zihninden silmek. Ama unutma ki böyle sapıkça düşünceler içine girerken nasıl ki Özgür sen güzel işler ve sapıkça işler yaparken de özgürsün ve bunun mükafatını da cezasını da göreceksin. Adil olan da budur.