Konu seçimi açısından güzel bir kitap olmasına rağmen anlatımı açısından etkileyici bir izlenim bırakmadı bende. Başka bir yazarın elinde daha sürükleyici, tatmin edici bir sonuç elde edebilirdik diye düşünüyorum. Daha fazla olayı betimlemesini, yaşanan duyguyu daha etkileyici sunabilmesini, kelimelerle daha fazla içli dışlı olmasını isterdim. Okurken bir türlü kitabı hissedemedim