·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Şubat 2017 09:14 MERHABA :) Tess Gerritsen 'ın okuduğum ilk kitabı ve ben bu yazarın diğer kitaplarını neden şimdiye kadar başıma taşlara vurmaktayım. okurken hissettiren yaşatan içine alan heyecanlandıran korkutan ender kitaplardan biri oldu benim için . diğer kitaplarını okuyanların ateşin şarkısını zayıf bulduğu çok yorum okudum. ama merakım bana ısrar etti ve başladım okumaya.....
kitap bizlere kadın müzisyen Julia üzerinden aktarılıyor. venedik gezisi sırasında antikacıdan satın aldığı incendio adlı besteyler karşılaşır notaları okurken kafasında çalmaya başlar beste , kemanına bu bestenin fazlasıyla yakışıcağına düşünür ve ederinde fazla bir fiyata besteye sahip olur bestenin başına neler getireceğini bilmeden . besteyi çalmaya başlamasıyla beraber 3 yaşındaki kızının verdiği anormal tepkiler kızının ve kendisinin hayatını bilinmezliğe sürükler