·336 syf.····Okunma: 13 Aralık 2021 13:23 Her kitapla ilgili uzun uzun bir şeyler diyemezsiniz ya, işte bu kitapta öyle bir kitaptı.
Beni etkiledi ve farkındalık uyandırdı. İnsanları dışarıdan izleyerek kendi iç dünyalarını ve yaşantılarını aslında fark edemeyiz. Bu kitapta bu mesajı çok iyi verdi.
Kitapta olan aşk çok güzeldi, yaşanan her şeye rağmen birbirlerini bırakmamaları da çok güzeldi. İki yaralı ruhun birbirine tutunması çok güzel anlatılmıştı okuyucuya. Söyleyeceklerim bu kadar kitabı okuyup kendiniz anlasanız daha iyi olur bence.
Herkese tavsiye ederim. İyi okumalar