#okudumbitti
Ölümü kabullenmek lazım bazen düşünmeden, çırpınmadan hem daha kötü ölümlerde vardı daha acı fakat böylesi daha kolaydı.
Uykuya teslim olmak gerekliydi.
Bazen insanları ne kadar uyarırsanız uyarın yinede bildiğini yaparlar, Atalarımızın da dediği gibi bir musibet bin nasihatten iyidir.
Kitaplar iyiki varlar...