Buket Uzuner’in okuduğum 4. kitabı. Bu ödüllü ve 27 baskı yapmış romanı ne yazık ki bende hayal kırıklığı yarattı. Bölümler kopuk kopuk ve konunun bütünlüğünü bozuyor. İç savaş alt temasına baştan savma değiniliyor ve soru işaretleri dolu. Cinsel tercihler konusu da öyle… Ünlü bir sanatçı ailenin yaşamı üzerine kurulan tema da pek özgün gözükmüyor.Sürekli tekrarlar, karakterlerin özelliklerinin bölük pörçük kitaba yayılması,özellikle 100. sayfadan sonra artmış edisyon hataları okuyucuyu sıkıyor. Yazarın diğer kitaplarından daha çok zevk almıştım.