Puan vermedi·328 syf.····Okunma: 17 Aralık 2021 16:09 Kitap'ı kesinlikle çok beğendim. Yazarın yazım dili olayın akışı cidden güzeldi bazı kısımlar da sıkılıyor gibi olsamda konuyu toparlayıp devam ettirdi ve kesinlikle kendini okutturan tarzda bir kitap. Konusu polisiye olan kitapları seviyorsanız kesinlikle tam yerindesiniz. Kate'in olayları araştırması ve araştıma tarzı en çok hoşuma giden kısımlardan biri oldu ve çok az da aşk vardı ve "söylersem spoilere girer diye düşünüyorum" o çocukla aralarındaki sohbet tebessüm etmemi sağladı. Bir kısmında aşırı şaşırdım gerçekten mi dedim kitap'ı okuyan kişiler tahmin etmiştir ama ben tahmin edemedim. Ve suçluyu tahmin ettim ama edemedim gibi bir şeydi sürekli birilerinden şüphelendim.
Grant'ı hiç sevmedim aşırı gıcık bir tipti.