Puan vermedi·244 syf.····Okunma: 17 Aralık 2021 00:00 Açıkçası kitabı genel hatlarıyla beğendim güzel okumasi rahat bir kitap .Yazar bir dönem kitabı olarak ifade ediyor.Evet döneme ilişkin bilgiler var fakat oldukça yüzeysel kalmış .Kitapta bir takım yöresel kelimelerle ilgili parantez açıklamaları var bunlar zaman zaman anlatımı bozmuş bana göre dip not olarak verilmesini tercih ederdim.Keyifli okumalar