10/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2021 157. kitabı
SEN'İ OKUMAK Zuhal Uğurtay Ayaydın "İnsanin düşündükçe, insan olmaktan gururlanası, onurlanası geliyor." Okumaktan zevk aldığım, her konuda şiirsel anlatımı ve mantıklı cümleleri olan; benim kendimi aradığım bu hayat yolunda; parça parça bildiklerimi birleştiren bir kitap oldu. Ana konu ise 'anda kalmak' ... Kitap okurken dalıyorsanız an da değilsinizdir ve kitabı o an bırakıp dalma sebebinizi çözmeniz gerekir. İnsan olmaktan onur duymamız lazım. Bunu hiç bir kitapta okumadım mesela. Kitap; bilgilerle donanmış yazarın kaleminden öyle güzel cümlelerle yazılmış ki, muhatabının altını çizmediği bir sayfası kalmaz. Var olan kendini nasıl kabul edersin? Var olan kendini neden sevmelisin? Var olan kendini neden kaliteli eğitmelisin,düşünmelisin ? Var olanları olduğu gibi kabul edip, hatta affedip yoluna devam etmenin önemini anlatan bu kitabı muhakkak okuyup aydınlanmalısınız.... Nitekim söz dizilimine inanan biri olarak, hayatımın dönüm noktasını hayretle bu kitabı okurken yaşadım... Varım. Ama yokum. Dokunuyorum kendime, Ama hissedemiyorum. Ruhum gitmiş bir yerlere... "Acılara sarılarak melankolik hayatı seçmek de bir tercihtir ama hayatın enerjisine sahip çıkmadan yaşamak, israftır çoğu zaman."
Sen'i OkumakZuhal Uğurtay Ayaydın · Hayy Kitap · 202153 okunma
·
61 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.