Okuduğum ikinci Orhan Kemal kitabıydı ve bunun ardına düşüp diğer kitaplarına sarmıştım. Serinin İlk kitabından daha başarılı olduğunu düşünüyorum. Ayrıca yazıldığı döneme göre bence çok başarılı bir eser. Dili ve anlatımı çok güçlü. Hikayesi de ilgimi çekmişti. Bana kalırsa okunması gereken bir eser.