·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Aralık 2021 21:23 Akıcı bir kitap. Şeytan tüyü var derler ya. Başlayıp bırakamıyorsunuz.Amaaaa ..
Kısaca konusu:
Beşi birbirinden yakışıklı, kaslı kardeş.. tüm kasaba bunlara hayran.. kimin eli kimin cebinde modundalar. Babaları ayrı bir dünya…bunlar kötü çocuklar:)
annesinin hastane masrafını ödemek için üç dört işte çalışan, ayaklarının üstünde duran zeki güçlü olan kızımızın ise üç beş yakışıklı görünce saçmalaması. Konu bundan ibaret..
Ama hakkını vermek lazım iki günde bitirtti bana. Ve seri olarak almış olduğumdan okumaya devam. :)