Ben kitabı şahsen çok sevdim. Kitap bana gerçekten çok şey kattı okumanızı fazlasıyla tavsiye ediyorum. Aslında kitaba başlarken pek bi beklentim yoktu ama mükemmeldi gerçekten yazım dili olsun konusu olsun. Aslı’nın yazım dili gerçekten çok güzel duyguları çok güzel ifade ediyor. Benim yorumlarım bunlar dediğim gibi vereceğiniz paraya gerçekten değen bir kitap.