Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 22 Aralık 2021 00:39 Her ay muhakkak bir Murakami kitabı okumaya çalışıyorum. Kalemini çok beğendiğim bir yazar.
Bu kitabı 7 kısa öyküden oluşan ve kadınsız erkekleri; yani kadınlar tarafından aldatılmış, terk edilmiş erkeklerin hikayelerini anlatıyor.
Sırasıyla Şehrazad, Yesterday ve Drive My Car hikayelerini beğendim. Her ne kadar sonları beni "eee şimdi ne olacak" diye düşündürse de- Murakami'nin tarzı bu evet ama bazen sinir oluyorum- Bu 3 hikayeyi okurken diğerlerine göre keyif aldım.
Kitap genel olarak güzeldi ama ben Murakami'nin romanlarını daha bi' seviyorum.