Çok fazla alıntı ve tekrarın olduğu bir eserdi. Aynı parağrafları sık sık okumaktan sıkıldım. Manevi açıdan doyurucu olmasını bekliyordum ancak esmaül hüsna dışındaki diğer başlıklar bana tekrar hissi verdi. Ve malesef verimsiz bir okuma süreci oldu benim için