9/10
·296 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Bu kitabın içeriğine dair söylemek istediğim çok şey var ama iyi kötü eleştiri yapmak istemiyorum. Bende bir Nora'nın hayatındaki Izzy olarak yorum yapmak istiyorum. Bu kitabı ilk aldığım zaman arkadaşıma beraber okuma teklifinde bulunmuştum. Zaman geçip o gittiğinde ise kitap beni kötü etkilemişti çünkü intihar konusunda hassaslaşıyor insan. Kitabı okurken arkadaşıma okuması için ısrar etmediğim çok büyük pişmanlık duydum. Bazen her şey için kendinizi suçlayabiliyorsunuz. Umarım o da kendi atölyesinde tablolarıyla veya animasyonlarla hayattan hayata geçiş yapıyordur diye düşünmeden edemiyorum. "Hayatınızda böyle yapın ve daha iyi olun" gibi sınırlayıcı emirler içeren bir yorumda bulunmak istemiyorum ama elinizde bir hayatınız var ve siz ölünce kütüphaneniz olmayacak.O yüzden kıymetini bilmeye çalışın lütfen :(.
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,4bin okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.