Puan vermedi·194 syf.··Beğendi
· İnanılmaz bir metin okudum az önce. Şiir desem değil, deneme desem değil, hikâye desem değil. Gerçek mi, düş mü onu bile anlayamıyoruz aslında. Hakkari’de öğretmenlik yapan anlatıcının ağzından bütün coğrafyayı anlıyoruz sanki: hastalıktan ölen bebekler, karda yalınayak gezen çocuklar, asla yerine ulaşmayan dilekçeler, vuranlar, vurduranlar…
Çok iyi bir kitaptı, tavsiye ederim.