Kitap şahane bir inecelmeyi hakediyor fakat ilgilenen olmadığı için kendimi yormaya gerek duymadım. Yinede isteyenler için buraya bir iki cümle yazayım.
Kitap çoğunluk " Çocukluk " durumuna değinmiş ve nasıl çocuk olmaydim? Nasıl çocuğum olmalı? Vs vs gibi sorular da sormanıza vesile oluyor. Tek sorun sakin " yason " yayınlarından okumayın piskoloji kitabı zaten zorlukları var bir de bu yayın çoğu kelimeyi birleştik ve noktalama eksikliği ile yayınlamış.