Puan vermedi·590 syf.··Beğendi
· Roman tadında bir siyer. Kitap vaadini gerçekleştiriyor ve size keyifli bir okuma sunuyor. Son zamanlarda okuduğum en güzel ve en kısa sürede okuduğum roman oldu. İskender Pala ile de bu kitapla tanışmış oldum ve sanıyorum bu tanışıklığımız devam edecek :) Akıcı bir dil, zarif duygular ve ince bir ruhla yazılmış , çok naif bir kitap. Anlatılan güzel olunca okumaya doyum olmuyor tabi ama anlatanın da kalemine sağlık.