kitap yorumu
2/10
·168 syf.··
2020 181. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 30 Aralık 2020 00:00
Bazı tanıdıklarım tavsiye etti diye bu tarz birkaç kitap okudum. Şunu öğrendimki bazı insanlara güvenmemek gerekiyormuş. Bu tarz kitapları sevmiyorum ve bana hiçbir şey öğretmedi, katmadı. İtici bir dili var. Ben bu tarz üslupları sevmiyorum. Hikayesi de ayrı bir kötü.
1000Kitap
Ben de SevdimEthem Emin Nemutlu · Az Kitap · 2017181 okunma
·
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.