En çok #uzaktaki özlenmez mi hep, en büyük hasretler ona değil midir? En güzel şiirler, en güzel yazılar o uzaktakinin ardından yazılmaz mı zaten? Yazarımız da bu kitabında uzaktakiye karşı olan duygu ve düşüncelerini o kadar güzel, o kadar ruha dokunur biçimde kalrme almış ki okurken etkilenmemek mümkün değil.