Bütün Çocuklar İyidir Nihan Kaya'dan okuduğum diğer tüm kitaplar gibi sıcacık bir samimiyetle doluydu. Belki de çocuklar için yazılmış olduğundan bu sefer daha doğrudan daha açık daha netti. Kitap temelde çocuklar için yazılmış evet, yani hepimiz için! Nihan Kaya'nın içimizdeki çocuklara olan yaklaşımı o kadar sevecen o kadar şefkat dolu ve o kadar sağlıklı ki! Okurken iç sesinizi dinlemeye ihtiyaçlarınızın neler olduğunu fark etmeye odaklanabileceğiniz harika bir rehber olmuş. İçimizdeki Çocuk ile bağlantı kurmamızı, ona dokunmamızı sağlayabilecek bu konuda rehberlik edebilecek kitap sayısı maalesef ülkemizde çok az. Ruh sağlığı alanında çalışan bir uzman olarak büyük bir emek ürünü olan; hikaye kurguları, anlatımı, dili ve alt metni açısından çok zengin olan bu kitabı ben çok sevdim, içimdeki çocuk da öyle. Sizin de keyifle okuyacağınıza eminim.