Çok keyifle okuduğum bir kitaptı. Bir solukta okudum zaten sayfa olarakta ona uygun bir kitap. Başlayınca bırakmak istemiyorsunuz. Kitap bittiğinde de şöyle baştan sona okuduklarınızı düşündüğünüzde çok güzel alıntılar yakalayabiliyorsunuz. Okunabilir