Kitapçıda gözlerimi kapatıp seçmiştim raftan bu kitabı. Aylar sürdü bitirmem, çok direndim bitmesin diye . Çok güzel ,öyle güzel ki hikaye, ben daha önce hiç böylesinin okumadım. Şimdiyse tüm kitaplarını okumak istiyorum, sözlerini okuyor takip ediyorum yazarın. Eh filmi de çıkacak yakında Benedict harika bir iş çıkartacak eminim, çok özeniyormuş.
- ''İlk kural, aşık olmayacaksın,'' demişti. ''Başka kurallar da var ama esas kural bu. Aşık olmak yok. Aşık kalmak yok. Aşk hayalleri kurmak yok. Bu kurala bağlı kalırsan sorun çıkmaz. ''
Zaman, ne de karmaşık şeysin sen öyle..
Zamanı Durdurmanın YollarıMatt Haig