Merhabalar.
Herkese tavsiye edeceğim bir çizgi romanı. Eserde kardeşlik, cesaret, korku, sevgi ve en esası umut muhteşem gösterilmişdir. Kitapın bazı yerlerinde gözlerim doldu. Yerinden yurdundan olmuş iki kardeşin hikayesi aslında. Her şeylerini, ailesini, dostlarını, evlerini kaybetmiş iki kardeş. Çizgi- romanlarını sevenler için gerçekten inanılmaz bir eser. Tavsiye ederim.
Keyifli okumalar