Puan vermedi·191 syf.····Okunma: 03 Ocak 2022 15:55 Edebiyatımızın önemli eserlerinden biri olan "İntibah" ayrıca da ilk edebi roman özelliğini taşır.Tabi ilk olmasıyla birlikte kitapta biçem olarak kusurları var diyebiliriz.Kitapta çok fazla tamlama,betimleme ve yer tasvirlerinde bulunulmuş.Bu yönden kitabı çok beğenemedim.Bana biraz sıkıcı geldi.
Kitabın konusu genel Türk dizilerinde işlenmiş alışılagelmiş tarzda işlenmiş.
Kitabı ne zamandır okumak istiyordum.İlk edebi roman olması beni çok heyecanlandırmıştı ama beklentimi karşılamadı.Yinede ilk edebi roman oluşu ve edebiyatımızın önemli yazarlarından biri olan Namık Kemal'in eseri olduğundan okunması gereken kitaplar arasındadır .