·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ocak 2022 23:58 Savaş Barkçin'i dinlemeyi sevdiğim kadar okuduğum ilk kitabına da hayran kaldım. Uzun bir süre elimdeydi kitap, dönüp dolaştım bölümler arasında hayret ettim bağladığı kavramlar arası ilişkiye... Bazen bir bölüm okumak günlük şeker dozunuzu almak gibi bir doygunluk verirken, bazı bölümler özellikle hayatından verdiği kesitler ve bakış açısı aldı götürdü. "Son iki asırdır" diye başlayan cümlelerine çok şahitlik edeceksiniz ama değindiği o kadar nokta var ve insanları öyle güzel okumuş, hastalığı ve reçeteyi de ardından vermiş güzel bir abi nasihati, dersine hayran kaldığınız bir hoca gibi... yönünü şaşıran yolunu şaşırır, yönünüzü yolunuza çevirmek isterseniz, yolumuzdan şaşırtmaya çalışanlara inat alın okuyun...